niedziela, 4 stycznia 2015

Filcowe torebki

Witajcie po świętach w tym naszym Nowym Roku .Mam nadzieje ,że będzie on szczęśliwy , szalony i pełen spełnionych marzeń, tego życzę każdej  z nas:))) .
 Dobra dosyć tych rozczulań nad nowym , czas zaprezentować co tam modziłam podczas świąt i w tak zwanym między czasie  :)a powstało trochę tego i owego , pierwszy raz modziłam w filcu i w metalowych bazach na opaski , a co z tego wyszło to już oceńcie sami :
na pierwszy ogień żółta kopertówka z szarą aplikacją





brązowa duża torba ,mieszcząca A4,w centralnym miejscu aplikacja sutasz , torba posiada 2 kieszonki ,






a tu dwie opaski





6 komentarzy:

  1. No nieźle, nieźle namodziłaś ;) Świetna jest zwłaszcza ta żółta kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie jestem zadowolona z niej , pierwszy raz sama coś pocięłam, sama to z szyłam duma dosłownie :))

      Usuń
  2. Duża torba jest ekstra! Niesamowicie ujęła mnie pierwsza opaska. Dobór barw jest niezwykle trafiony i szlachetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zarumieniłam się :)) serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. Gdyby kazano wybrać najładniejszą rzecz, nie potrafiłabym. Bardzo mi się podoba kopertówka, to szkło weneckie tak pieknie oprawione i opaski. Po prostu wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...