środa, 21 stycznia 2015

GWIAZDA POLARNA , styczniowe wyzwanie

W końcu odzyskałam komputer , powrócił  do świata żywych , a ja  powróciłam do Was i mogę pokazać co tam machnęłam na kolejne wyzwanie u Danusi .tym razem to kolor niebieski  gra pierwsze skrzypce .
 Co ja tam mogę ,rzec na ten kolor : KOCHAM GO !!!!!!!! nie nowina  ,rzadko kto nie lubi tego koloru.
Moim  numer 1 to Chabrowy , natychmiastowa hipnoza  staje jak wryta i pochłaniam  wszystko co jest w tym kolorze , od bluzki , spodni  do biżuterii.
No kochane dla was przygotowałam pierścionek "GWIAZDA PÓŁNOCY "
centralne miejsce to  rivioli Swarovski , oplecione toho,fp kobaltowymi :)) i wykończone dla blasku bincore ab .




72 komentarze:

  1. Otwarłam posta i mnie zatkało piękny pierścień robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny pierścień. Naprawdę gwiazda na palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutki, niebieskości w moich ulubionych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :) Ja też uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny pierścionek w moich ulubionych kolorkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeńko zrobiłaś . Nie przepadam za duża bizuterią ale popatrzec lubię na kimś :-) Wygąda na palcu jak wielki pierścień Królowej
    Pozdrawiam i życze udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to samo z tym kolorem, a pierścionek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ten pierścionek. Kolorki idealne, niczego za mało ani za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny pierścionek, idealna nazwa i cudny kolor! Chabrowy to obok turkusu mój ulubiony odcień błękitu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubię te dwa kolory bardzo , szczególnie w lecie kiedy człowiek opalony , mmmmm cudnie się wygląda w turkusie :)

      Usuń
  10. Trudno przejść obojętnie :-). Do kompletu widziałabym broszkę lub kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie go robiąc' biłam" się czy ma powstać pierścionek , czy broszka , może jeszcze dorobię broszkę :0

      Usuń
  11. Małgosiu toż to nie pierścionek a ogromny pierścień ,pięknie mu w takich kolorkach,choć osobiście ni lubuję się w takich wielkich rozmiarach .
    Dziękuję za udział w zabawie styczniowej ,mam nadzieję że w lutym też Ciebie nie zabraknie
    POzdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ,że magicznie zbliżamy się do upragnionej 100 jeszcze tylko kilka prac:)

      Usuń
  12. 0pierścień piękny i to w moim ulubionym ( no jednym z ulubionych) kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna nazwa dla prawdziwego klejnotu: )

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna jest ta Twoja "Gwiazda Północy":) Bardzo mi się podoba mimo tego,że nie przepadam za biżuterią w takich rozmiarach.
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpadłam z rewizytą i dziękuję za odwiedziny na moim blogu . Twoja praca na cykliczne kolorki bardzo mi się podoba ponieważ lubię duże pierścionki , dobrane odcienie niebieskiego i ten kamień w środku tworzą , piękną i przemyślaną pracę .Gratuluję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w cale nie jest taki duży , nie fortunnie prezentowałam go na małym palcu a na środkowym wygląda jucz inaczej ( mniejszy bardziej wpasowany w wielkość dłoni )

      Usuń
  16. Śliczny pierścionek! Cudnie prezentuje się na palcu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity ten pierścionek- super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny
    Chociaż ja wolę mniejsze rozmiary to ten bardzo mi się podoba
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierścień dla królowej śniegu! Elegancki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Toż to cały pierścień :) Wykonany pięknie i ślicznie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny pierścień, naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, prawdziwa gwiazda. Pięknie opleciony kryształ. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne cudo wyczarowałaś ; ) uwielbiam takie ozdoby ; ) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuje za miły komentarz

      Usuń
  24. Wgląda magicznie. Cudeńko zrobiłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny, aż dech zapiera:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Arabella nawet takiego nie miała ....
    Przecudny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A o powrocie do żywych po awarii kompa,wiem jak to jest - doskonale!!!
    Też to przeżyłam ostatnio na własnej skórze....Laptop w serwisie,to mordęga ;(
    Pozdrawiam miło :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszmar tym bardziej ,że już wrócił z serwisu a tu ślinie wiało i prądu zabrakło , znowu się wyłożył nie wiem co mu się tam stało ponoć procesor padł ;(( ale teraz puki co ,żyje a ja mogę oglądać twoje cuda :))

      Usuń
  27. Prześliczny, taki na specjalne okazje. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień i od święta pasuje , serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  28. uwielbiam wszelką biżu, twoja jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny! Robi ogromne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny pierścień!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny pierścionek ♥ Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. rivioli Swarovski - nono! pierwszy raz słyszę. ale on się prezentuje! podoba mi się ten pierścień. Kolczyki z takiego rivioli by bardzo pasowały do zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak na gwiazdę przystało pięknie błyszczy. Super robota. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny pierścień, a balans miedzy kolorami idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gwiazdeczka mocno błyszczy swoim blaskiem niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Skomentuje to jednym słowem:
    PIĘKNE :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny pierścionek w cudownym kolorze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny! Naprawdę trudno znaleźć inne określenie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nazwa idealnie pasuje do pierścionka:) Śliczny jest choć osobiście wolałabym gwiazdę jako wisiorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...