poniedziałek, 15 grudnia 2014

Pocałuj żabkę w łapkę a zmieni się w.....

Witajcie moje drogie :P zastanawiałam się jak rozpocząć dzisiejszy post, kolejnym wpisem zaczynającym się od " to mój pierwszy raz ":) eeeeeee nudy :), Fakt jest taki ,że nigdy nie robiłam pierścionków nawet nie myślałam  pozytywnie o takim tworze  , ale zwarłam pośladki , to poszło jak z bicza strzelił :) i oto mam , a właściwie miałam pierścionki, przed świętami to ciężko coś uchować dla samej siebie ,żeby oko se pocieszyć  .Z góry uprzedzam sporo zdjęć :))
prezentuje "ŻABIE OKO" : koraliki Toho 11 transparent Cobalt  ,r15 Bronze , fp ab crystal Olivine 3mm, i nie zastąpione, moje ukochane Super duo matte olivine ab



 a tu "KSIĘŻNICZKA" KAMEA opleciona toho 11 transparent Cobalt , 15 galvanized Aluminium, super duo Cobalt, fp 3mm Cobalt i Matte Metallic Aluminium



 spory czerwony kaboszon Howlitu  w towarzystwie Toho  80 metallic Hematite i 11 Cherry, super uno Hematite i fgp 4mm Matte Siam Ruby ,




Żółty Howlit , toho 80 galvanized Saffron i Dark Bronze , 11 Opaque Curry , szklane perełki o barwie ciemnej czekolady , i Toho Frosted Gold Lined 06

 


 mała armia w" kupie "
 a i nie mogło zabraknąć "RUSKIE ZŁOTO" kaboszon kwarcu opleciony Toho  galvanized Rose Gold 80 i 11 ceylon Custard

5 komentarzy:

  1. Ależ cudowności, faktycznie zdjęć troszkę jest, ale ich zawartość rekompensuje wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to mówią Gosiu, kiedyś musi być ten pierwszy raz ;-) A u Ciebie ten pierwszy jest wręcz hurtowy. Zrobiłaś tyle ślicznych pierścionków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam coś takiego w sobie, że muszę nową pracę wykonać kilka razy dla utrwalenie :) ot moje dziwactwa:)

      Usuń
  3. Piękne :) Sama wykonałam tylko jeden pierścionek i chyba zbyt wielu nie poczynię. Twoje "maleństwa" są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie super, ale naj ten niebiesko - zielony....

    OdpowiedzUsuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...