piątek, 21 listopada 2014

Bransoletki odsłona nr 3:))) kolczyki kheops per Puca .

 Kurcze nie sądziłam ,że po przeprowadzce na nowe mieszkanie dostane takiego kopa , ciągle coś dłubię i dalej dłubię , nawet stare pomysły które  gdzieś utknęły z różnych przyczyn , dostają swoja drugą szanse.
 Zaleje was zdjęciami bransoletek na szydełku  i taka małą próbą   koralików  kheops w pięknym matowym wydaniu złota :)

Matubo 80 White Azuro  i Toho Metallic Hematite,


 oczywiście wężowa rodzina się powiększyła o kolie







 a tu   moje małe starcie z  trójkątami  pani Puca : Light Gold Mat  , Farfalie Beige Metallic, Preciosa Thorn


6 komentarzy:

  1. Witaj Małgosiu w mojej zabawie.Śliczna złota bransoletka ,poprzeplatana białymi koralikami .
    Proszę poczytaj regulamin,pod głównym zdjęciem mojego bloga ,zwróć uwagę na punkt 8 czy spełniasz warunki.
    Jeśłi poprawisz zapraszam ponownie z linkiem do żabki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam już poprawiłam - moja wina nie do końca przeczytałam że tylko ta rzecz ma być w poście , ale to nic człowiek na błędach i nie doczytaniu się uczy , dziękuje za druga szanse:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności tutaj u Ciebie zdecydowanie zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, serdecznie zapraszam. .:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka- ja też zostaję! Śliczne prace! Małgosiu- pytałas mnie, gdzie kupiłam bazy od kolczyków. Co ja się naszukałam!!!!!!!!!! Okazało się, że aukcja na allegro się skończyła, ale wygrzebałam z archiwum - podaję link, trzeba do tego sprzedawcy zaglądać, bo on ciągle uzupełnia brakujacy towar.

    http://archiwum.allegro.pl/oferta/dd2749-element-bali-lacznik-27-13mm-6szt-i4686574221.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info. Bardzo się cieszę, że zostaniesz u mnie. ;)

      Usuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...