piątek, 21 listopada 2014

Złote wyzwanie u p.Danusi



Dziękuje za naganę:)) to tylko potwierdza to co pani pisze , że jest czujna i wymagająca a ja to lubię p.s znowu się zgłosiłam
Gorące pozdrowienia dla wszystkich twórczych głów :*

Tą bransoletkę zgłaszam do wyzwania u p. Danusi, na złoty kolor ja zawsze i wszędzie choruje  , w każdej możliwej wariacji  , w kształtach , czy dodane z innym kolorem , złoto jest CUDNE czy mat, czy błysk , kocham jeeeee , a to się rozpisałam o moim kolorku :)


koraliki Matubo  White Sliperit i Toho 80 Rose Gold ,





47 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka, może kiedyś posiądę tę umiejętność. ... i będę mogła nosić takie cuda: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna bransoletka!!! Mogę tylko na tego typu biżuterię spoglądać i wzdychać, moja skóra nie toleruje żadnego metalu, tu niestety zapięcia muszą być.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawsze idzie coś zrobić , pomyśle i przedstawię plan "A"

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, wyszła CI super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutka:) ja mogę tylko podziwiać, bo ta technika jest dla mnie nieprzychylna, może kiedyś...Pozdrawiam cieplutko:)

    ps. wyłącz weryfikację obrazkową bo to utrudnia pisanie komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz cieszę sie niezmiernie , że się nie poddałaś i że zrobiłas druga pracę. I na dodatek sie nie obraziłas za odrzucenie pierwszej. To bardzo rzadka cecha przyjąc krytyke na klatę i sie nie obrazić. Masz u mnie duży punkcik i powiem że t bardzo dobrze wróży Twojemu blogowi i Tobie. Z przyjemnością dopisuje sie do listy obserwatorów.
    A bransoletki i ta i ta poprzednia są świetne, niestety dla mnie technika kompletnie nieznana.
    Pozdrawiam i życzę udanej zabawy.
    P.S. wejdź w ustwienia i komentarze i wyłącz weryfikacje obrazkową. Wszystkich strasznie denerwuje że muszą jakies durne cyferki wpisywac ,żeby opublikować komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna branzoletka ,napracowlas sie kochana ,ale efekt rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają takie bransoletki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest śliczna i bardzo delikatna. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie bransoletki mnie zachwycają, ale sama nie potrafie takiej zrobić :( oglądałam w necie jak to robić, ale nic nie pojęłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka świetnie wyszła:) w takiej ilości złota to i ja bym ją nosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udane połączenie kolorów, taką bransoletkę chętnie i je bym założyła:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, stylowa i elegancka bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu cieszę się ,że w końcu wszystko się udało,nie poddajesz się tak łatwo ani nie obrażasz,dlatego i u mnie masz duży plusik.Jeszcze raz dodam,że bransoletka wyszła ślicznie ,jest taka elegancka i nie przesadzona.
    A tak przy okazji to nie jestem żadna pani,proszę zwracać się do mnie po imieniu tak jak większość blogowczów to robi."Panowanie zostawmy innym "
    Zapraszam na kolejny kolor już 1 grudnia,mam nadzieję że będziesz nadal bawić się z nami
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No no, takiej ozdoby trudno niezauważyć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna bransoletka :) I pasuje do wszystkiego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyszła ci ta bransoletka , kolory super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Próbowałam kiedyś tej techniki, ale dla mnie za trudna, więc tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna bransoletka, ciekawy wzór i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna bransoletka - te koraliki ładnie się komponują. Nie dziwię się, że kochasz ten błysk - świetnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu, bardzo fajny melanżyk,
    jak nie noszę złota to mogłabym ją nosić :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bransoletka i cudnie dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyszła. Cudnie wygląda to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam biżuterię, a ta , którą zrobiłaś jest rewelacyjna. Taka delikatna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna :)
    I jak fajnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna, elegancka a zarazem niezwykle delikatna :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie kolorystycznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna bransoletka,delikatna i elegancka

    OdpowiedzUsuń
  29. Połączenie kolorów dało niesamowity efekt, śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna bransoletka :) Będzie się elegancko prezentować na rączce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczną bransoletkę zrobiłaś:) Jest delikatna i elegancka - niejedna chciałaby by taką biało- złotą śliczność posiadać:)
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo elegancka
    śliczna

    OdpowiedzUsuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...