poniedziałek, 17 listopada 2014

Hipnotyczna Viprea

Witajcie w ten deszczowy poranek :((br br .
Wzięło mnie na wspomnienia z  dzieciństwa,  jako małolat co wakacje chodziłam do lasu na grzyby , a tam różne rzeczy znajdywałam oprócz  grzybów !!
 Między innymi piękne i niebezpieczne(co prawda nie weszłam osobiście w kolizje z nimi i starałam się nie prowokować, niech sobie leżą tak pozwijane , albo niech przejdą na drugą stronę drogi  ) okazy żmij  z tak niesamowitą barwą od ciemnej ceglanej z rudym zygzakiem , szare w kilku odcieniach po niesamowitą czarna  .Jej widok zachował się w mojej pamięci tak wyraźnie ,że  po tylu latach za inspirował mnie do wykonania tej oto bransoletki,
,






 jest o moja 4 bransoletka wykonana szydełkiem i koralikami PRECIOSA Rocaille 10 , metallic Iris Green , dł około 17,5 cm

7 komentarzy:

  1. Bardzo sugestywna bransoletka Małgosiu. Wygląda ślicznie!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iris Green - uwielbiam ten kolor! Bransoletka bardzo ładna, te końcówki pasują idealnie!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszystkie "benzynki" te koraliki bez względu na dominujący kolor wyglądają jak by brały kąpiel w benzynie :)

      Usuń
  3. Piękna, a przez zapięcie kojarzy mi się z "Niekończącą się opowieścią" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwierz mi bransoletka powstała całkiem przypadkiem , szukałam,( wywalałam koraliki z pudełka), koralików do zakończenia jednego tworu ,i tak wypadła paczuszka obok zapięcia co za skutkowało nową mocą urzędową:))), zaskakująco szybko powstała bransoletka a jeszcze szybciej do kompletu naszyjnik .:))

    OdpowiedzUsuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...