wtorek, 14 kwietnia 2015

Szkolenia

Dzisiaj post  samochwalczy :)) ,ostatnie 2 tygodnie pięknie mi  mijały na wyczekiwaniu piątków .
8:30 w piąteczek(właściwie piąteczki :)) Gosia dupcie zbierała i zasuwała na spotkanie z Izą "Izziland", w pierwszym tygodniu  doskonaliłam nawlekanie nici na krosno i pielęgnowałam tradycje prucia( zdradzę w tajemnicy ,że co spotkanie to Gosia roztrzepaniec  coś zrobi źle i prawie pół pracy musi spruć i zaczynać od nowa ) , w drugim tygodniu uczyłam się ściegu jodełkowego w kilku  odsłonach .


                                      





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...