poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Gwieździste niebo

Dość lenistwa , opuściłam kilka wyzwań u Danusi , więc dziś nadrabiam w wyzwaniu z FIOLETEM w tle.
Zaprezentuje wam spory komplet składający się z trzech części , kolczyków , broszy i bransolety ,wszystko w ciemnym fioletowym kolorze , iskrzącym małymi gwiazdkami. Centrum pracy jest  kamień Noc Kairu , otulona srebrnymi koralikami Miyuki  i Toho  w dalszej części taśma cyrkoniowa z mlecznymi kamykami , bardzo przypominają opale , dalej to fp .
a oto moja inspiracja do koloru na ten miesiąc
                                          






 zapraszam was dziewczyny do rodzawajki  na moim fb rozdawajka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 co do samego fioletu zawsze i wszędzie w dodatkach .

2 komentarze:

  1. Rewelacyjna biżuteria :)
    Bardzo lubię i cenię sobie ręcznie robioną biżuterię...jestem jak sroka,podoba mi się wszystko co się świeci :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...