poniedziałek, 16 lutego 2015

Tulipany


W szufladzie zagościła nowa "tymczasowa projektantka" , Justyna  w swoim wyzwaniu chce ujrzeć" to coś co przywoła wiosnę " , za inspiracje  dała nam pięknego czerwonego tulipana na zielony tle  .
Ja kolorystykę  odwróciłam ,ma to przywołać zieloną, soczysta łąkę, otoczoną pięknymi czerwonymi  tulipanami , a co jak szaleć to szaleć :)
Komplet składa się z pary kolczyków  i wsuwki do włosów :)
 Zielone kocie oko , oplotłam koralikami Toho
prace zgłaszam do wyzwania w szufladzie
                                         





5 komentarzy:

  1. Komplet jest pełen energii :) A zupełnie niedawno u Bluefairy pojawił się temat tego połączenia barw. Jest cudowne, choć dla niektórych nie do przyjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci co to piszą to się nie znają :PPP , już napisałam u Asi ,że święta bez zielonej choinki i czerwonych bombek , to nie istnieją :) a taka szkocka krata to co tez bez guście ?? eehh , się rozpisałam :))

      Usuń
  2. Ja tylko powiem, że wyczytałam w piśmie modowym, że zieleń z czerwienią to straszne faux pas ;) od tamtego czasu nie czytam tym podobnych publikacji, bo się nie znają! Ja to połączenie lubię coraz bardziej, a tak energetyczne jak u Ciebie to wręcz bardzo, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądre słowa, popieram :)), i witam w moich skromnych progach :)

      Usuń
  3. piękna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...