czwartek, 19 lutego 2015

Atelie ślubna propozycja

Przeglądając  wyzwania w Kreatywnym Kufrze   trafiłam na  foto inspiracje :piękna panna młoda w pięknej sukni :, zdjęcie przeniosło mnie kilka ładnych lat wstecz do mojego  wesela :)) eeeee się rozmarzyłam .
Z tych moich wspomnień zszyłam kolczyki.
Długość 8 cm , perełka preciosy, obszyta sznureczkami sutasz w 3 kolorach ,(białym, jasno różowym i fioletowym ),  koraliki Toho rainbow  lavender , srebne bigle,  Swarovski  opleciony Toho treasure, i perełkami cremrose,kolczyki wykończone koralikami  thorn .







takie fajne zakończenie / zakrycie koralikami widziałam  http://tworczynielad.blogspot.com/p/poradnik-makrofotografia.html

Tutaj pokarze wam moja suknie ślubna;ATELIE DIAGONALE   sądzę że kolczyki bardzo dobrze pasują do niej (zdjęcia z internetu)

prace zgłaszam do wyzwania w KK  foto Jolania

4 komentarze:

  1. Piękne kolczyki! Nawiązują do kolorystyki całego zdjęcia i byłyby zapewne wspaniałym jego dopełnieniem :) Powodzenia w wyzwaniu! Sama mam ochotę wziąć w nim udział, ale nie wiem czy zdążę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ,że Ci się uda i zrobisz wspaniałe zdjęcia :) bo ja to się muszę po uczyć

      Usuń
  2. 34 years old Developer II Salmon Marquis, hailing from Longueuil enjoys watching movies like The Derby Stallion and Hooping. Took a trip to Historic Centre of Sighisoara and drives a Ford GT40 Prototype. kliknij w link teraz

    OdpowiedzUsuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...