czwartek, 4 grudnia 2014

Cykliczne wyzwanie pod"'JULIANEM"

Lat mam ile mam (tajemnica);P , ale Julka i pingwiny na pewnym kanale oglądam razem z moim 7 letnim synem , caluteńką godzinkę , no co!rodzic musi od czasu do czasu sprawdzić co tam latorośl ogląda :))
 Teksty Juliana mam nawet jako sygnał SMS. A tekst " tak pachną tylko pingwiny i niektóre zakonnice" zapamiętam na całe życie  , jak ta wypowiedź  trafiła do moich uszu wyplułam całą kawę na stół i kaszlałam z dobra godzinkę:) .
Co  do samego szarego koloru to tak średnio ,
na komodzie mój srebrny wazon  jest , :**
srebrna zastawa "jest:)),
stalowy zegarek jest ,
no coś tam jest z tego srebra i szarości , nie za dużo , ale się przewija przez dom
Dobra lecimy z tym moim tworem , nie jest to tematyka świąteczna , żadne prześliczne bombki ani inne takie błyszczące wyploty, ja postawiłam na szarość w macie TA DAM!!! stalowa róża



66 komentarzy:

  1. jak widać szary czy srebrny da się połączyć nie tylko z niebieskim
    świetnie pasuje też czerwony
    bardzo piękny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gustownie zrobiony naszyjnik. Połączenie szarości z czerwienią doskonały pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) I czerwony do szarego super pasuje :)
    Też myślałam o takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jaki sliczny , ta róza jest prawie tak genialna jak porcelanowe rózyczki naszej królowej. Całość prezentuje sie bardzo elegancko .
    Fajnie że już masz zaliczone :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki i gustowny ten naszyjnik, a co do rózy to zgodze się z Anią, że różyczka jest genialna!
    Pięknie :-) Gratuluję pomysłu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj sama bym taką ozdobę chciała nosić na szyi. Podziwiam i popzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super naszyjnik, a róża w środku jak żywa :) Bardzo ładnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu przeczytałam posta,obejrzałam i już zabierałam się do napisania komentarza,ale coś mi szata graficzna nie pasowała,co pewnie dobrze o mnie nie świadczy,bo dawno nie byłam u Ciebie,postaram się poprawić :)))
    Po pierwsze wystrój bloga bardzo udany,przyciąga ....
    Naszyjnik bardzo gustowny,śliczne kolory,powodzenia na wyzwaniu Gosiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super CI wyszedł, fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych :) jeszcze ślicznie wykonane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Stworzyłaś istną wspaniałość :)
    Można pomarzyć o takiej..echhh ....
    Przepiękna !!!
    Pozdrawiam miło :)***

    OdpowiedzUsuń
  12. Były "Stalowe magnolie", jest stalowa róża. W dodatku z czerwonym akcentem - pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten wisior, a połączenie szarości z czerwienią wydaje się być strzałem w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zestawienie kolorystyczne - połączenie czerwieni z szarością u Ciebie wygląda cudnie. gratuluję super pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wisior. Idealnie z tą czerwienią...

    OdpowiedzUsuń
  16. róża jest prześliczna i jakie wykonanie, nic tylko zakładać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekałam na połączenie szarości z czerwienią ,bo wiem że do siebie pasują idealnie .Różyczka w środeczku jest śliczna ,i dodaje uroku całości. Małgosiu wykonałaś śliczny wisior,także zadanie zaliczone na piąteczkę .
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna praca i taka wyjątkowa wśród świątecznej tematyki :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa , nie byłam do końca przekonana co do koloru , ale widzę ,że se podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  20. No tak... tekst z zakonnicami bezcenny... i nie tylko ja wpadłam na pomysł koralików zamiast bombek i świecidełek... super - szary jest bardzo uniwersalnym kolorem

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu stworzyłaś gustowny i elegancki naszyjnik. Bardzo mi się podoba połączenie kolorystyczne oraz ta piękna róża - wygląda fantastycznie.
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny naszyjnik. Bardzo pasują do siebie te kolorki :-D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo gustowny i elegancki naszyjnik!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe połączenie i do tego jak starannie wykonane. Fantastyczna praca! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Róża jest piękna! Uwielbiam to połączenie kolorów - szaro-srebrzysty z czerwienią. W efekcie wyszedł bardzo elegancki i efektowny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny naszyjnik. Pozdrawiam Ulka

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe zestawienie szarego z czerwonym, gratuluję odwagi!

    OdpowiedzUsuń
  28. Stalowe Magnolie już gdzieś widziałam ;-)
    ale stalową różę po raz pierwszy! :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny naszyjnik, taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest prześliczny i bardzo oryginalny. Gratuluję pomysłu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniałości, takie małe cacuszko w sam raz do garniturka

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny naszyjnik, myślałam ,że czerwień pasuję do złota ze srebrem prezentuje się nie mniej elegancko. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny naszyjnik a dodatek czerwieni powoduje przełamanie srebra - fajny pomysł - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepięknie ta szarość wydobywa czerwień :-) zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  35. Szary i srebro to piękne połączenie ;-)))
    Król Julian by się wisiora nie powstydził BA!! Król Julian nosiłby go z dumą ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * szary i czerwień miało być - wybacz zmęczonej kobiecie ;-)))

      Usuń
    2. Oczywiście ,że tak :) dzięki za odwiedziny

      Usuń
  36. Piekny naszyjnik wyszedł,a
    szary i czerwony to jedno z moich ulubionych połączeń:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy naszyjnik. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo udane połączenie szarości i czerwieni, śliczna praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna biżuteria, ciekawe kolorystyczne połączenie, no a wykonanie na najwyższym poziome !

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! Stworzyłam cudny ten naszyjnik;)

    OdpowiedzUsuń
  41. wygląda jak indiańska biżuteria - super pomysł z tym matem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, świetne skojarzenie moja siostra to samo powiedziała ,że to dyndają piórka

      Usuń
  42. Świetny naszyjnik taki trochę etniczny, podoba mi się:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne połączenie kolorów i wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny naszyjnik, róża jest niesamowita :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Sliczny naszyjnik i znowu moja ulubiona róza i jeszcze szary z czerwonym...:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny naszyjnik.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, tobie również życzę wiele szczęścia w tym nowym roku.

      Usuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...