czwartek, 4 grudnia 2014

Cykliczne wyzwanie pod"'JULIANEM"

Lat mam ile mam (tajemnica);P , ale Julka i pingwiny na pewnym kanale oglądam razem z moim 7 letnim synem , caluteńką godzinkę , no co!rodzic musi od czasu do czasu sprawdzić co tam latorośl ogląda :))
 Teksty Juliana mam nawet jako sygnał SMS. A tekst " tak pachną tylko pingwiny i niektóre zakonnice" zapamiętam na całe życie  , jak ta wypowiedź  trafiła do moich uszu wyplułam całą kawę na stół i kaszlałam z dobra godzinkę:) .
Co  do samego szarego koloru to tak średnio ,
na komodzie mój srebrny wazon  jest , :**
srebrna zastawa "jest:)),
stalowy zegarek jest ,
no coś tam jest z tego srebra i szarości , nie za dużo , ale się przewija przez dom
Dobra lecimy z tym moim tworem , nie jest to tematyka świąteczna , żadne prześliczne bombki ani inne takie błyszczące wyploty, ja postawiłam na szarość w macie TA DAM!!! stalowa róża



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...