niedziela, 29 września 2013

Wyróżnienie :))

Znowu ten pierwszy raz :)), własnie się dowiedziałam ,że mam wyróżnienie
 do Helenki   nie wiem czemu mnie wyróżniła :))jak mogę się domyślić to postanowiła mnie wziąć z "całym dobrodziejstwem inwentarza "jak to mawia  Hela na mnie ( cóż istota zakręcona zemnie jest mocno :)
a teraz pytania :
1 Dlaczego akurat rękodzieło ?:::: a dlaczego nie :P lubię sport , ludzie uprawiający jaki kolwiek sport maja mój szacunek i tak samo z istotami  które robią coś, tworzą  z własnego wnętrza.
2 moda czy własny styl :;; jedno i drugie choć większości  to mój  własny styl , ma być wygodny ale dopasowany .
3 Książka czy e-book  ::mmmm jak mam wolne 2 ręce to oczywiście książka , ale jak coś działam np szyje to e-book
4 kawa czy Herbata ;;;  kawa, kawa i jeszcze tak 6 kaw dziennie co najmniej ,oczywiście z mlekiem :)) 
5 Co cie napędza do działania;;; ja sama , nuda o to na pewno jak się nudzę to marudzę  , i nerwy dają kopa zaraz muszę coś robić-- sama to wiesz bo tak masz :PP
6 Co w sobie cenie ;;;;; o masz Helek ty zadajesz pytania :~ wszystko :P (możliwość ciągłego zmieniania się )
7 Gry zespołowe czy indywidualne sporty ;;; indywidualne sporty , jak coś idzie nie tak to jestem zła na siebie , bo ja zawaliłam .
8 Jakie prezenty lubisz dawać ;;; praktyczne , wiadomo nie zawsze się udaje ta sztuka :))
9 Góry czy morze ;;;; jedno i drugie 
10 Hałas czy cisza;;;; jestem nie miłosiernie hałaśliwa więc wybieram cisze bo czasem w nią uciekam 
11 Czego oczekuje od przyszłości ;;;; uuu nie wiem, mam swoje marzenia jak każdy,   ale wiem jedno że nadciągają zmiany !!
dobra a teraz nominowani ::
2
3
4
11

Aby tradycji stało się za dość:
Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.   
 przekazuję zabawę dalej:
 moje pytania 
1 kanapa czy spacer?
2 Jaki rodzaj rękodzieła preferujesz ?
3 ostatnia książka  przeczytana ?
4 pies czy kot amorze jakiś kanarek :PP
5 twoje osiągnięcie , takie które sama naj milej wspominasz ?
6 słodycze czy warzywa ?
7 ulubione święta ?
8 wiele osób nie lubi swojego imienia  a ty ?
9 jak pokonujesz jesienną szarugę ?
10 na grzyby czy na ryby ?
11 Dumna z siebie jestem ponieważ .....?

7 komentarzy:

  1. dziękuję za wyróżnienie, nie wiem czym sobie zasłużyłam xD :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) jest mi bardzo miło i czuję się bardzo wyróżniona :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu Bardzo dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...