sobota, 28 września 2013

Kamea w jesiennym brązie, kolejny haft koralikowy

Cudowny piątek i szałową sobotę  spędziłam w miłym i pracowitym towarzystwie , mianowicie na warsztatach z haftu koralikowego . Piątek uczyliśmy się i to pod okiem p. Izy "izziland "haftu na szydełku (sznura tureckiego ) i bez bicia przyznaje pomimo pomocy i tłumaczeń nie załapałam jak się należy, ale ja się nie poddam i wykonam tą bransoletkę :)). Za to sobota oo to inna bajka, haftem koralikowym wykonałam brązowo rdzawą Dame kameliową . Pani Iza zadbała  o odpowiednie pomoce tak więc koraliki użyte do Damy to Toho  round 11 bricki red , 15 frosted teal , i niestety 3 brązu nie pamiętam.




4 komentarze:

  1. A tym czasem zapraszam po wyróżnienie do mnie ;)
    http://helenalc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu widzę że nauka nie idzie w las,kamea wygląda ślicznie.
    Jakoś nie mogę się przyłożyć do obrabiania kamieni koralikami:(
    W sieci jest sporo filmików krok po kroku jeśli chodzi o sznur turecki,oj dobra nie będę się już wymądrzać,bo sama utknęłam na nawleczeniu koralików i dalej nie mogę zacząć,ale podobno jak już się zacznie to idzie świetnie:)))
    Pozdrawiam i dziękuję za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmmhh mówisz ,że idzie świetnie :)) zapewne ale ja się nie podam, nawet w nocy mi się śniło że mam szydełko i własnie ten pierwszy rządek morduje

      Usuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...