czwartek, 19 września 2013

Blue line i bransoleta soutache

Witajcie i na wstępnie dziękuje,że zaglądacie  do mnie przy tak małej aktywności :(( trochę się opuściłam ale pomału nadrobię:)
  Teraz o  napadzie niebieskiego rzemienia , kupiłam go nawet nie wiedząc co ja mam z nim zrobić ( każda kobita tak ma "nie wie po co kupuje ale  kupuje bo może się przyda )teraz tylko ,żałuje że tak mało :)))
3 błękitne bransolety z przekładkami 
1 turkusowa kostka
i bransoleta sutasz z piaskiem pustyni i jadeitem , turkusami , umieszczona na sztywnej ramie ,obszyta czarną  skórką  .
i 2 pary kolczyków, kaboszony były barwione przez Hele :))








 a oto delikatny komplet: wisior , bransoletka i kolczyki z białego turkusu i błękitnych koralików

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...