wtorek, 16 kwietnia 2013

Cover świeczek :) czyli jak odnowić świecę

Kolejne DIY , tym razem jak wykorzystać  świeczki wielkanocne po świętach (nie tylko wielkanocne, ogólnie jak zmienić stare świeczki w nowe :)
;1 świeca z kurczaczkami bardzo wielkanocna zmieni się w ekskluzywną wersje dzięki złotawym koralikom i gumce ;)), wykorzystałam do tego już dawno zrobioną bransoletkę z złotych koralików i po prostu nałożyłam  na świece 

 ;2 na tej świecy (znowu żółtawa) wykorzystałam drucik z wcześniej ponawlekanymi koralikami w 2 kolorach i 2 szpilki z długimi końcówkami , do okola świecy okręciłam drucik i na początku wbiłam szpilkę i na końcu drucika(na czymś trza było okręcić drucik  :)))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...