piątek, 5 lutego 2016

"Żabcia" - zielone kolczyki

Witajcie kochani !!! Ostatnio byłam zajęta  tworzeniem, nawlekaniem i przewlekaniem samych bransoletek na popularnej gumce .Moje oczy i głowa potrzebowały  zmiany , i tak całkiem nie spodziewanie na blogu "RS " pojawił się tutorial kolczyków wykonanych przez  Izę .Od razu wróciły wspomnienia z warsztatów , i tego jak prułam moje pierwsze kaboszony (bo nazwać tego obszywaniem się nie da:)) , zawsze nie równo albo za luźno ,za daleko od siebie po prostu nie tak jak powiło być  .
 Ciągle pamiętam słowa Izy wypowiedziane z westchnieniem "Gosiu ty jeszcze nie wiesz ,że w koralikach nie ma drogi na skróty!?"...  
Ale z czasem zaczęły wychodzić takie jak trzeba .
Kaboszony jadeitu obszyte koralikami Toho i Delica, czeskimi bincore ,zawieszone na srebrnych biglach .







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...