wtorek, 8 grudnia 2015

DIY JAK ODNOWIĆ EKSPOZYTOR , POPIERSIE NA NASZYJNIKI

Witajcie kochani  !!!
Dziś popisze troszeczkę przewrotnie do przeważającej  na blogach tematyki świątecznych bombek czy stroików .
Mianowicie wiele z nas posiada ekspozytory do biżuterii, , zakup takowych to niezłe obciążenie portfela.
Same ekspozytory są bardzo delikatne, często obszyte, podklejone cienką  eko- skórką , co daje bardzo ładny efekt wizualny , ale na krótko .Te z was co często jeżdżą na rynki , wystawy a teraz kiermasze przed świąteczne dobrze wiedzą ,że pomimo starannego transportu co jakiś czas się zdarzy rysa, zadrapanie co z dalszym użytkowaniem tylko pogarsza stan takiego ekspozytora  .
Kilka dni temu postanowiłam po odnawiać moje  po obijane stojaki na  naszyjniki .

Odnowa jest bardzo prosta i szybka , można w przeciągu jednego dnia dobrze i tanio odmienić stojak.
Potrzebne rzeczy ;
 stojak :) (nie może głównego zainteresowanego zabraknąć)
-klej  szkolny
-klej do drewna, bądź 2 składnikowy
-włóczka dość gruba , przypominająca sznurek sizal .

Jak widać ,życie go nie oszczędzało :P,

klej dość obficie i daleko rozsmarowywałam .Co pozwalało na spokojne okręcanie włóczką stojaka,



prawie gotowy sweterek Pocahontas :))


 oklejenie całości zajmuje około 20 min , ja zostawiłam do wyschnięcia na noc blisko kaloryfera.
Włóczkę dodatkowo potraktowałam impregnatem do sutaszu .




1 komentarz:

  1. Idealna sprawa do sklepu z biżuterią. Sama tez będę musiała o tym pomyśleć. W ogóle muszę wprowadzić wiele zmian w wystroju wnętrza i chyba w tej sprawie zgłoszę się do specjalistów z Exposite Polska. Będą wiedzieli co mi podpowiedzieć w kwestii nowej zabudowy czy może ogólnego remodelingu sklepu.

    OdpowiedzUsuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...