czwartek, 5 lutego 2015

Medalion

Po wyzwaniu u Danusi , która nakazała nam na styczeń niebieski , ale bez brązu( cwana bestyjka  z tej Danuśki) , wpadł mi do głowy pewien pomysł  , czemu by się nie zbuntować i se walnąć turkusik z brązem :))  
strasznie byłam zadowolona z tego zestawienia kolorów z kształtem , ale jak to bywa  nawet nie zdążyłam zrobić więcej zdjęć :)) Medalion  wykonany z koralików Toho , super Duo , fp i śliczny kaboszon  całość podszyta skórą naturalną  , zapięcie magnetyczne .


Kuzynka ponoć jest zadowolona :)) mam nadzieje .

2 komentarze:

  1. Cudowny: ) Ja byłabym zachwycona: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, mam nadzieje, że większość moich pomysłów Ci się spodoba. ;)

      Usuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...