środa, 20 sierpnia 2014

Koraliki :)

W końcu miałam czas by na nowo zacząć ćwiczyć , wyplatanie  koralikami :)
a o to efekty moich wypocin :

 2 broszki z monet turkusowych  , oplecione koralikami Toho :08: Opaque terra cotta, shamrock, turquoise
11:Opaque Frosted navy blue, terra cotta, dandelion
15: Opaque Frosted oxblood  , podszycie skóra naturalna






a tu bardzo lekkie kolczyki na srebrnych  biglach ,z lawą wulkaniczną oplecioną Toho  08 Opaque Jet ,11 Galvanized Aluminium , 15 Silver Lined ruby , podszycie to  skórka prawdziwa







6 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy robisz :) Ja zawsze chciałam się zabrać za wyplatanie, ale nie mam zielonego pojęcia jak zacząć. Masz jakieś źródła, gdzie tłumaczą dokładnie jak krowie na granicy o co chodzi? Brakuje mi tego. Gdybyś zechciała mi pomóc, proszę o odpowiedź gdziekolwiek na tym blogu http://nevermind-factory.blogspot.com/ Zależy mi na tym i troszkę się boje, że Cię zgubię i nie sprawdzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) sama nie wiele umiem dopiero ćwiczę takie wyplatanie ale pomogę jak mogę :P

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za pomoc :) Może się w końcu za to wezmę. A co do jeźdźca i konia w trupiej odsłonie, to mogłabym spróbować, tylko termin realizacji mógłby być trochę odległy. Sypnęły mi się zamówienia jak z rękawa i najpierw muszę się z obecnymi rozprawić.

      Usuń
    3. znajdziesz czas to daj znac ja czekam :)

      Usuń
  2. Śliczne broszunie :) Kolczyki też, zwłaszcza na uchu właścicielki :)
    Przypominam się z ewentualnym dorzuceniem się do zamówienia koralikowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) , jeszcze Hele ścignę i na początku września zrobimy zamówienie

      Usuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...