sobota, 20 lipca 2013

Plastik fantastki :))) i w końcu Sutasz dawno temu w ......Ameryce

W końcu coś się dzieje czyżby niemoc opuściła mnie ????  mam nadzieje :0 oto malutkie i zgrabne kolczyki , zainspirowały mnie zdjęcia z ameryki południowej .
Kolczyki  wykonane w jasno niebieskiej tonacji z odrobiną skręcanego brązowo złotego sznurka ,oczko jest z piasku pustyni i jadeitu , małe groszki o średnicy 4mm to turkus i piasek pustyni , migdałowa kropelka to turkus , całość podszyta skórą


a tu mały plastik fantastki
mi osobiście się bardzo podoba i ładnie leży na dekolcie nie odstaje kokarda  



5 komentarzy:

  1. Gosiu najważniejsze że niemoc uleciała.
    Inspiracja i kolczyki świetnie się prezentują,podoba mi się kształt i kolor.
    Plastik fantastik też jest w moich kolorach, bardzo delikatny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz czekam kiedy u Ciebie nie moc uleci i dokończysz coś z sutaszu

      Usuń
  2. Piękne kolczyki i w kolorach, które lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Was :) Dziękuję serdecznie za pozostawienie komentarza każdy jest dla mnie ważny. Jeśli zainteresował cie mój wyrób zapraszam do kontaktu email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...